3 frågor 3 svar

bea :D om Frååågestuuund! :D:
Vilken är din favorithäst?
Vad skulle du göra om du inte red? :)
Vad gör dom mer på fritiden om du inte rider?
Är du kär? :DDDDDDD hehehe..
Bästa film?
Snyggaste kändisen?

Puss :* <3


1. NIMBUZ OFCC <3333
2. Hmm.. Deppa ihop för att jag inte haft Nimbuz ;D <3
3. Jag spelar piano och sjunger och är med kompisar och sånt :D Tar även hand om min hamster, leker med hunden osv :D Och hänger i stallet förstås! :D
4. Hahah, kanske det ;)) <3
5. Kan inte säga xD Alla är så bra ;D
6. Typ... Venne o.o
puss & kram tack för frågorna <33
IP: 83.226.83.248
13 Februari, 18:33
Vera <33  ([email protected]) om Frååågestuuund! :D:
Tjenare bruden skit bra blogg! jag vill ställa frågor hära! <33

Vem är favvo hästen i compass?
Gillar du compass?
vilket stall är bäst av velam och compass?
vem är din bästa kompis?
vad är det högsta du har hoppat på ponny?
vill du ut och tävla om några år?
hur trivs du i skolan?
vem fixar din design på bloggen?
favvo mat?
favvo film?
favvo sak?
favvo väder?
favvo färg?
hur ofta dushar du?
kan du ngn gång video blogga?
ja det var lite frågor! p.s jätte bra desing puss/ vera <3

Tack för alla frågor Vera!!! <333
1. NIMBUZ OFCCC ;DD <33
2. Gillar? Nää.. ÄÄÄÄÄÄLSKAR! <3
3. Compass lätt! Rider inte på Velam längre, tycker det är dåligt... ;)
4. Mina bästa kompisar är Andrea & Andrea :D Men alltså , alla andra kompisar gillar jag typ lika mycket :)<33
5. Hmm.. Har inte ridit så länge så jag har inte hoppat så högt, så det kanske låter lame men jag har bara hoppat typ 1 m ungefär?? <3 :)
6. Jag håller på och ska fixa allt med Grönt Kort osv, så jag hoppas på att kunna tävla i sommar! :) Men medans får jag tävla via ridskolor, Pay & jumps osv. Jag kommer nog bara tävla i Hoppning :D
7. Trivs bra! Skulle vilja göra lite mer i musiken, men annars är det bra! måste hänga med lite mer i matten hehe ;D
8. Allis sprallis :)) <3 hon är skitduktig på sånt :D
9. Vet inte... Pannkakor :D
10. Heheh vet inte ;D
11. Stallet är min "favosak" ;D
12. Hm.. Sommaren är bra för där kan man ta ängsgalopper barbacka, men vintern är också bra för då kan man ta snögalopper ;) Men sommaren är nog bäst :)
13. Mörkblå/Marinblå :)
14. Haha, typ var andra dag? Hinner inte duscha på morgonen ;)
15. Visst! :D
Tack vera för frågorna, och allis ska ta berömmet ;D <333
IP: 82.182.135.191
13 Februari, 09:37
Hej om Frååågestuuund! :D:
Hej här är lite frågor :)

Är det någon du vill lära känna mer?
Favorit färg? 
Bästa kompis/kompisar?
Favorit tv program?
Spara eller slösa? 
Nån gammal vän som du saknar?
Vill bli när du blir stor?
Favorit märke? 

Hehe det var inte frågor

1. Kanske mina Gotlandskompisar! Träffar inte de så ofta :P <3
2. Mörkblå/Marinblå :)
3. Andrea & Andrea. Men somsagt så gillar jag ju mina andra vänner typ lika mycket :)
4. Hmm.. Vet inte... Gillar Glee och tävlingar i hoppning :)
5. Lite mittimellan. Slösa om det är nödvändigt ;)
6. Nää... Alla vänner har jag med mig typ ;)
7. Hoppryttare! (Många tar inte det yrket så seriöst att liksom det bara är en dröm, men om man verkligen satsar så kan det ju hända! Malin Baryard tillexempel, ville ju bli ryttare i tidig ålder) :)
8. Vet inte... Bryr mig inte så mycket om märket, tar på mig det som är snyggt enligt mig! :)

Tack för frågorna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0