Alla ♥ dag

Hej alla ♥ mina! :)
Idag är det Alla ♥ dag och man tänker på sina kära och nära. ;)
I stallet gav jag Nimbuz en Alla ♥ dag puss, men jag behövde inte! När jag titta in genom "boxfönstret" så kom han fram med mulen och pussa mig, haha! ♥ Puss, buskillen!
Alltså, när man tänker på allt man älskar så tänker jag på familjen, djuren och Nimbuz, och alla kompisar förstås!
Nimbuz, han har påverkat mig mycket kan man säga! Jag vill nästan inte ha egen häst längre, jag skulle bara sakna Nimbuz. :D ♥
PUSS ALLA BLOGGLÄSARE!! ♥

Kommentarer
Postat av: Marion

Hejsan! Det var jag som ägde Nimbuz för typ ett år sen i ungefär 8 år och är jätte nyfiken på var han har hamnat nu, har ni köpt honom eller hur är det? :)

2012-02-15 @ 04:09:51
Postat av: Marion

Hejsan! Det var jag som ägde Nimbuz för typ ett år sen i ungefär 8 år och är jätte nyfiken på var han har hamnat nu, har ni köpt honom eller hur är det? :)

2012-02-15 @ 04:10:50
Postat av: Jeanette Lindqvist

Hej! Jag heter Jeanette o är mamma till Marion som skrivit här ovanför. Du tycker kanske att det är konstigt att vi skriver till dig men jag ska förklara hur vi hittat dig. För 1 år sedan, 17 januari 2011 sålde vi vår ponny Nimbuz till en flicka. För en vecka sedan fick vi reda på att han sålts vidare så jag googlade hans namnn o hittade dig. Jag köpte Nimbuz som fyraåring till min 9-åriga dotter, året var 2002. Vi har alltså ägt han i 8 år. När vi köpte han hade han varit i Sverige i 2 veckor o han är importerad från Holland, men det fanns inga papper på honom så vi registrerade han som svensk ridponny. Min dotter Marion har döpt honom. Om du vill kan jag mejla lite bilder på han när han var yngre. Då låter som han träffat världens gulligaste tjej som ger han mycket kärlek. Härligt att höra. Ge han många kramar från oss!!!

2012-02-21 @ 10:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0