En häst

En häst för mig som betyder så himla mycket för mig är Nimbuz!
Jag vet inte varför men varje gång jag ser honom får jag tårar i ögonen för han är så söt och ser så oskyldig ut! Han är så fin, på tävlingen när han var i hans box och åt hö, det ända jag gjorde var att hänga på boxdörren och kolla på honom, så fin är han, han är så snäll också!
Han älskar att pussas och kelas! :D Han är verkligen världens bästa ponny, om de skulle sälja honom skulle jag köpa honom även fast jag skulle växa ur han. För det gör inget, jag behöver inte tävla, inte rida eller något sånt när jag är med han!
Han är så söt, fin, rolig, snäll och gosig, lille plutten! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0