Svar till Jeanette och Marion!

Hej!

Nimbuz är världens goaste ponny kan jag hålla med om!
Han har kommit till en nystartad trevlig ridskola som heter Compass! Den ridskolan riktar sig mest in på hoppning och har varit ett privatstall men nu är också ridskola!

Han trivs jättebra, han är jätte duktig, kan bli lite busig ibland men det är ju bara kul! Man får vara bestämd då han vägrar ibland och så, men det är inte så ofta!

Han är min absoluta favoritponny, han är superhärlig! Gosig är han ju också! Vi tävlar med hästarna på riktiga tävlingar på ridskolan och min kompis ska tävla honom lite, men det ska jag också göra så fort jag visat för ridläraren att vi kan tävla tillsammans!

Han har det jättebra här och det är verkligen kul att ni kommenterade! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0