BUSPONNYN<3

Idag hade vi somsagt dressyr. Men när jag kom dit så såg jag en ny ponny i Carinas box! HAN ÄR URGULLIG! Han heter Nimbus. Men i alla fall, när vi red så var han osäker för han inte hade hälsat riktigt på de andra hästarna. Så först hoppade han till så ryttaren föll av. Sen skenade han så hon ramlade av igen. Då gick han fram till min häst och började leka unghingst! XD Sen nästa gång så skena han igen och hon ramlade av igen!! Och då gick han fram till min favoponny Bombina och lekte unghingst men inte så farligt! XD
Det var jätte kul i alla fall... Nu har jag fått en ny favorit, NIMBUS!!! Bombina och Nimbus är mina små busponnyer...<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rider du på rävhagens ridkola på gotland?

2012-01-04 @ 19:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0