Hur jag tänker

Alla människor reagerar ju olika på olika saker och tänker olika.
Jag är en sån som står för min åsikt och tycker att ingen annan får ändra på den! För det här är ju mitt liv, som jag lever i. Du har väl ett eget liv att sköta, varför lägger du dig i i mitt då?
Även fast andra älskar Nimbuz så tycker jag det är okej. Jag försöker inte bry mig. Visst så skulle jag ju vilja ha honom för mig själv, inga andra som älskar honom än jag. Men det går ju inte.
Jag vet att jag älskar honom själv ju, så j'vla mycket så det spelar ingen roll. Om han skulle säljas skulle jag köpa honom direkt, även fast jag skulle växa ur honom, för jag bryr mig inte ett sk't om det. Jag rider ju inte för att vinna tävlingar. Jag rider för att det är ett annat sätt att få kontakt med hästarna. <3
Det var lite av hur jag tänker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0